حدود ۴.۴ تن شمش طلا طی ۲۸ حراج حضوری در مرکز مبادله مورد معامله قرار گرفت یارانه کالابرگ در خرداد ۱۴۰۳ هم واریز می‌شود قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۳/۳/ ۱۴۰۳) ثبت تولید ۴۵ هزار و ۹۱۶ خودرو در فروردین ماه سیاست‌های انقباضی کاهش تولید را در پی دارد نرخ طلا در بازار امروز مشهد (۲خرداد۱۴۰۳) از دستاورد‌های سیدالشهدای خدمت؛ یارانه نقدی ۴ برابر شد همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از تاریخ اجرای قانون انجام خواهد شد واردات در ازای صادرات غیرکشاورزی اجرا می‌شود بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟
سرخط خبرها
در نامه تولیدکنندگان پوشاک به وزیر بهداشت اعلام شد:

کارفرمایان تعهدی برای عدم ابتلای کارکنان به کرونا نمی‌دهند

  • کد خبر: ۲۳۸۷۷
  • ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
کارفرمایان تعهدی برای عدم ابتلای کارکنان به کرونا نمی‌دهند
سه تشکل تولیدی صنعت نساجی و پوشاک در نامه‌ای به وزیر بهداشت در مورد ثبت تعهد در سامانه ثبت نام صنایع جهت شروع به فعالیت اعلام کردند که کارفرمایان تعهدی در مورد عدم ابتلای کارکنان به کرونا نمی‌دهند و رعایت اصول بهداشتی منوط به تامین تجهیزات است.

به گزارش شهرآرانیوز، اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک، انجمن صنایع پوشاک و اتحادیه تولیدکنندگان کالای کشباف در نامه‌ای به وزیر بهداشت در خصوص ثبت تعهد در سامانه ثبت‌نام اصناف و صنایع جهت شروع به فعالیت در دوره کرونا نوشتند:

 

احتراماً در پی الزام واحد‌های صنعتی، صنفی و توزیعی به سپردن تعهد جهت شروع فعالیت‌ها، تمام واحد‌ها خود را ملزم می‌دانند تا با اجرای پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از شیوع کرونا ویروس جلوگیری نموده و محیط مناسبی را برای کار ایجاد نمایند مشروط بر اینکه دستگاه‌های ذی‌ربط نیز متعهد شوند مواد بهداشتی، ضدعفونی کننده و تجهیزات لازم را در اختیار واحد‌ها قرار دهند و همچنین در بند آخر فرم ثبت‌نام وزارت بهداشت بندی با این مضمون ذکر شده است که «مدیر واحد ضمن تعهد به رعایت تمامی راهنما‌های بهداشتی عواقب عدم اجرای آن بر سلامت خود، کارکنان و مشتریان را بپذیرد».

 

از آنجایی که امکان مبتلا شدن هر شخص خارج از محیط‌های صنعتی _ صنفی و توزیعی بسیار بالا است و اپیدمی در سطح جامعه می‌باشد و دوره پنهانی مبتلایان نیز طولانی و نحوه ابتلا نامشخص است لذا تعهد به پذیرش عواقب توسط کارفرمایان غیر منطقی و غیر قانونی است و در این تعهد محدوده قانونی مسئولیت‌ها و بار حقوقی و جزایی آن و اثراتش بر کارفرمایان نامشخص است که باید هر چه سریعتر توسط مراجع ذی صلاح روشن شود.

 

با توجه به موارد ذکر شده کارفرمایان اعلام می‌نمایند که هیچگونه تعهدی را در این زمینه و این شرایط نمی‌پذیرند، اما متعهد به اجرای پروتکل‌های بهداشتی اعلام شده در صورت فراهم‌آوردن امکانات همانطور که ذکر شد، می‌باشند.

کارفرمایان تعهدی برای عدم ابتلای کارکنان به کرونا نمی‌دهند
منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->